Mare...

Nu am mai postat de ceva vreme aici pe foto blogul meu! 


Asa ca azi .. la aproximativ o săptămâna după revenirea mea de la .. MARE ... o să pun o serie de imagini care mie îmi plac ;) 



Bătrâna Epava care defineşte Costineştiul

  Răsăritde Soare .. pe meleaguri mioritice!
 
 Si pentru ca dupa rasarit ... soarele tre sa si apuna... aici este ascuns deja dupa nori .. ;)

Un Nor.. (pufos asa el de felul lui :P )

 Dust in the wind?
Sau Piatra de-a lungul timpului... "ce sa este oare"?

 Inger de foc?

Sper ca v-a plăcut mini albumul de vacanta ... dacă da .. COMENTAŢI! dacă nu .. Iar Comentaţi :D

2 Response to "Mare..."

gravatar
Anca Eliza Says:

bestial :X poza cu apusul imi place cel mai mult :D cu greu m-am hotarat intre cea cu piatra si ingerul de foc ;))

gravatar
anitzei Says:

Am mai incercat sa vă cunosc activitatea blogistică, dar m-am incurcat cu numele-tema ale celor care vă gardează profilul. Azi v- am văzut un coment pe „sexul slab” și amuzat de trăsnaia gândită ( să comentezi un sex o fi perversiune?!), am sărit puricește pe acest blog! M-au încântat pozele. mi-au umplu porii de emoție. (ca așa mă manifest în preajma catharsisului!)

Trimiteți un comentariu